Dalsi solarni report

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Čtvrtek Březen 7 11:54:59 CET 2013

Rocne je v CR rozhodne radove vice zapichnutych nozem nez hasiccu zabitych
FV.
Presto jsem si nevsiml predpisu,ktery by zakazoval rezat doma maso nozem a
nutil me objednat si na krajeni chleba odbornou firmu.
Pochopil bych zakon ktery hasicum umoznuje nehasit objekty s FV na strese.
Nepochopim a povazuji za protiustavni zakon,ktery mi zakazuje dat si sam na
svou strechu nejakou cernou placku. Zvlaste kdyz jde o placku na kterou
musim jinemu nedobrovolne prispivat.
Osobne bych zde videl vzorove porusovani vlasnickych prav. Presneji
neprimerene omezeni vykonu vlasnickeho prava ve verejnem zajnu, coz je
protiustavni a chtelo by to ve veci inicializovat ustavni stiznost s
pozadavkem na zruseni prislusneho predpisu, tedy predpisů FV, kominy a
dalsi.

"
Domnívám se, že hasiči, kteří případně přijdou hasit váš dům, nebudou
totožní s těmi, kteří rozdávají razítka na stavební povolení apod. Z
toho implikuji, že nemůžete argumentovat úřednickou zhůvěřilostí proti
výhradám, které existují ohledně rizika hašení požárů domů s FVE.
Samozřejmě, míra rizika se zajisté instalaci od instalace liší, ale když
se ke mně v tramvaji přitočí cigán, neřeším, jestli nediskriminuji
menšinu, ale dávám bacha na tašku a kapsy. Takže rozumím tomu, že hasiči
v případě průseru budou počítat s nejhorším, klidně takový objekt
nechají shořet a soustředí raději na záchranu osob a ochranu před
rozšířením požáru do okolí. Tím samozřejmě neříkám, že diskutovaný zákon
schvaluji, protože žádný zákon sám o sobě nic nezajistí. Konkrétně tento
zákon chápu jako malou domů, podobně jako energetické štítky, a hodlám
jej ignorovat a obcházet, pokud to bude nutné a jak to jen bude možné.

JF