Dalsi solarni report

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Čtvrtek Březen 7 11:27:06 CET 2013

Dne 07.03.2013 10:24, RV napsal(a):
> No ale jak vidite tak to neni jen problem FVE a nedivte se, ze lidi
> reagujou podrazdene.
>
> Ja to chapu, ze hasici to nemaj jednoduchy (nejake jsem vyzenil), ale na
> druhou stranu na ne zacinaji bejt lidi alergicky, protoze proste
> vyzadovana opatreni nemaji hlavu ani patu a tahaji lidem penize z kapes.
>
> Jako velmi vyzivny priklad mohu uvest prestavbu baraku u strejdy -
> dvoupatrovej rodinej barak s vchodem do ulice - z jedne strany nalepenej
> ten samej a z druhe strany proluka cca 6m a dalsi barak s vchodem z te
> [...]

Domnívám se, že hasiči, kteří případně přijdou hasit váš dům, nebudou
totožní s těmi, kteří rozdávají razítka na stavební povolení apod. Z
toho implikuji, že nemůžete argumentovat úřednickou zhůvěřilostí proti
výhradám, které existují ohledně rizika hašení požárů domů s FVE.
Samozřejmě, míra rizika se zajisté instalaci od instalace liší, ale když
se ke mně v tramvaji přitočí cigán, neřeším, jestli nediskriminuji
menšinu, ale dávám bacha na tašku a kapsy. Takže rozumím tomu, že hasiči
v případě průseru budou počítat s nejhorším, klidně takový objekt
nechají shořet a soustředí raději na záchranu osob a ochranu před
rozšířením požáru do okolí. Tím samozřejmě neříkám, že diskutovaný zákon
schvaluji, protože žádný zákon sám o sobě nic nezajistí. Konkrétně tento
zákon chápu jako malou domů, podobně jako energetické štítky, a hodlám
jej ignorovat a obcházet, pokud to bude nutné a jak to jen bude možné.

JF