Dalsi solarni report

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Březen 7 07:37:32 CET 2013

Třeba tu formulaci "vyrábět energii" tam vpašoval nějaký technik s cílem
zamezit jakémukoli postihu kutilů, ve správním řízení /u soudu potom
stačí dokázat, že panel energii nevyrábí, ale pouze transformuje. Nebo
třeba že slunce stejně není obnovitelný zdroj, ale prachsprostý jaderný
reaktor a jeho "obnova" bude poněkud problematická.

JMN