Dalsi solarni report

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 6 22:39:22 CET 2013

Obavam se, ze bod B nelze aplikovat.
V zakone je formulace "v případě instalace vybraných zařízení vyrábějících
energii z obnovitelných zdrojů". Pomineme-li fyzikalne podivnou formulaci
"vyrabet energii", tak tam neni specifikovano jakou energii. Takze pokud
se Vase atrapa bude na slunci zahrivat (coz bude), tak budete "vyrabet"
(ve smyslu zakona) tepelnou energii.

PL

********************************

From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 06, 2013 10:22 PM
Subject: Re: Dalsi solarni report

Takže nejlepší bude:

a) Při instalaci důsledně používat ochranné pomůcky, včetně ochrany obličeje
před identifikací. Pokutu totiž může nejspíš dostat jen ten, kdo to
instaloval, což je neznámý kolemjdoucí, který své služby nabídl při pohledu
na vykládání FV panelů z auta.

b) Dát na střechu atrapu velikého FV pole a zkusit co se stane... a když by
to směřovalo k pokutě pro známou osobu, tak na závěr soudu oznámit, že se
jedná pouze o atrapu.

PH

From: "Dušan Schellong" <dusanschellong na gmail.com>