Podklady pro vyrobu PCB v Itead Studio

Frezovani jsem nezadaval, necekam zazraky - udelam proste ctverec
rozmeru 5x5 nebo 10x10 (nebo obdelnik jednou)  a tam jen spoje, diry,
potisk. Diry se zdaji udelane v zadanem rozmeru s prokovem (deska je
prakticky totozna s tou, co jsem nechal udelat prototyp v pragoboardu -
jen jich 10ks stoji jako 2ks v PG ;-) )
Podklady normalne vygenerovane v KiCadu sdefaultnim nastavenim a
prohlidnute ve ViewMate, ze to na sobe sedi, potisk jsem radsi
vymaskoval v okoli padu ale asi neni nutne.