Podklady pro vyrobu PCB v Itead Studio

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 6 21:49:37 CET 2013

Muzu se zeptat na prakticke informace kolem potrebnych podkladu?
Po delsim hledani na webu uz vim, ze umi spravne umistit vrtacku
i v pripade, ze je udelana s jinym offsetem nez gerbery (tedy tak, jak
to generuje jejich CAM), ale nevadi ani kdyz se to opravi a vrtacka
se sjednoti s gerbery.

Porad ale nemam uplne jasno v tom, jestli se jim pro diry zadava
prumer vrtaku, nebo prumer vysledne diry. Na ruznych forech jsem
nasel ruzne informace. Mohl byste prosim napsat, jak konkretne
to dopadlo u Vas?

A taky mi neni jasne, jak zadat frezovani uvnitr desky. Itead nechce
soubor *.gml, ktery se standardne pro tyto ucely pouziva. Tak nevim,
jak to jednoznacne zadat. Nezda se mi, ze by kazdou caru o tloustce
0 brali jako prikaz k frezovani, takova cara se obcas na desku dostane
jako soucast nejakeho prvku z knihovny. A navic jsem nenasel zadne
jednoznacne omezeni prumeru nejmensi frezy, krome toho nevim,
jestli ten frezovany utvar zadat jako caru ve stredu frezy, nebo jako
vnejsi obrys.

Pokud jste nejake frezovani zadaval, prosim podelte se o zkusenosti.

Diky.
PL