Dalsi solarni report

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Březen 6 13:42:43 CET 2013

 6.3.2013, 13:38:14

Jenze zmineny zakon nerika, ze instalaci musi provadet osoba z
elektrotechnickou kvalifikaci, jako u jinych elektrickych zarizeni, coz by
se dalo povazovat za bezpecnostni opatreni, ale osoba opravnena,
ve zneni tohoto zakona.
Tedy osoba ktera absolvovala specialni skoleni a je evidovana v
nejakem registru opravnenych osob.
Tedy jednoznacne "mala domu" pro ty spravne kluky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz