Dalsi solarni report

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Březen 6 08:33:11 CET 2013

Ale tenhle přístup se pak dá aplikovat na cokoliv... To  se o nás můžou
rovnou strčit do zařízení s dohledem. Dyť když už musí být buzerace, tak ať
je to ve stejném režimu jako elektroinstalace. Přijde revizák a hotovo. Ať
si to každý dostane na střechu jak chce. Ale i tak bych pro většinu
buzerací viděl jako dostačující formu soubor doporučení (smysluplných).
Když je někdo nezodpovědný, tak ať za to 'platí'. Ale proč buzerovat
všechny ostatní?

PK