Zatopte si v kamnech, vyrobíte si tím zároveň elektřinu

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Březen 6 11:00:02 CET 2013

pisu vyskum, nie vyvoj... ved vravim ze tam treba dat namiesto kachiel
blok plutonia a mozeme letiet aj na Mars. Skoda ze im ten prevratny
vynalez vyfukli uz okolo roku 1800 :-)