Dalsi solarni report

AZE aze na seznam.cz
Středa Březen 6 00:32:04 CET 2013

Já si přeji, aby ke mě nikdy nedorazila jednotka SDH. Za posledních 20 let
zde 4x hořelo, z toho to 4x to zavinili hasiči nebo jejich děti. Jeden požár
si zajistil sám šéf hasičů., když v garáži přeléval kradený benzín a kouřil.
Garáž i auto hasili profíci ze 7km vzdálené Kroměříže a místní folkloristi
jen trapně přihlíželi. Takže SDH opravdu ne. Ti jsou dobří na sběr železa,
1x za rok zorganizují bál. Při předvádění hasičského "útoku" na cvičný požár
na hřišti musel jeden z nich udržovat oheň, protože se jim nepodařilo
nastartovat auto, a tak dřív přijeli profíci ze vzdáleného města. Požářiště
po dohoření stohu zapáleného dětmi hasičů hlídal jeden z nich v hospodě tak,
že jej pak museli odnést domů. ....Forman a jeho Hoří má panenko, je asi
jejich krédo. Situaci jinde neznám, mohou být výjimky.
aze

----- Original Message -----
From: "Stanislav Šmejkal" <smejkal na smejkal.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 05, 2013 11:59 PM
Subject: Re: Dalsi solarni report

Nedělá, tahle debata tu není prvně. Pán má FVE na střeše a pochopitelně není
nadšený, že by si někdo dovolil jej za to nějak diskriminovat. Přejme mu,
aby na
místo v případě problémů dorazila jednotka, která je správně proškolena a s
požárem si poradí.

I k nám (SDH) se dostávají novinky ze světa hašení požárů (např. střešní
FVE,
velké FVE, elektromobily):
http://metodika.cahd.cz/bojovy%20rad/P.47%20Strechy%20s%20fotovoltaikou.pdf
http://metodika.cahd.cz/bojovy%20rad/P.48%20Fotovoltaicke%20elekrarny.pdf
http://metodika.cahd.cz/bojovy%20rad/D.06%20Hybridni%20pohon.pdf

Zkuste si to přečíst, sežeňte si informace o vybavení vám nejbližších
jednotek
hasičů (SDH i profi) a možná se jako já vrátíte k mé původní větě. Ale abych
nebyl jen pesimistický. Zkuste si projít vaši elektrárnu a požadavky
metodického
pokynu P.47. Splníte požadavky na rozpojení systému? Co uděláte pro to,
abyste
je splnil?

Standa

P.S.: Ještě že se blíží ta půlnoc.