Dalsi solarni report

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Březen 5 23:59:32 CET 2013

Nedělá, tahle debata tu není prvně. Pán má FVE na střeše a pochopitelně není
nadšený, že by si někdo dovolil jej za to nějak diskriminovat. Přejme mu, aby na
místo v případě problémů dorazila jednotka, která je správně proškolena a s
požárem si poradí.

I k nám (SDH) se dostávají novinky ze světa hašení požárů (např. střešní FVE,
velké FVE, elektromobily):
http://metodika.cahd.cz/bojovy%20rad/P.47%20Strechy%20s%20fotovoltaikou.pdf
http://metodika.cahd.cz/bojovy%20rad/P.48%20Fotovoltaicke%20elekrarny.pdf
http://metodika.cahd.cz/bojovy%20rad/D.06%20Hybridni%20pohon.pdf

Zkuste si to přečíst, sežeňte si informace o vybavení vám nejbližších jednotek
hasičů (SDH i profi) a možná se jako já vrátíte k mé původní větě. Ale abych
nebyl jen pesimistický. Zkuste si projít vaši elektrárnu a požadavky metodického
pokynu P.47. Splníte požadavky na rozpojení systému? Co uděláte pro to, abyste
je splnil?

Standa

P.S.: Ještě že se blíží ta půlnoc.