Náhrada tranzistorů ze SSSR

Sobota Březen 2 10:42:53 CET 2013

Hezké dopoledne,

     pokud si chcete připomenou technickou ruštinu, kterou já jsem nikdy
neměla, učili jsme se jen tu "normální", tak se můžete podívat semka
http://www.zirafoviny.cz/hicsuntleones/index.php?path=obrazky%2Fsura%2Fnavod/
naskenovala jsem tam celý návod. Tedy bez schématu, nemám tak veliký
skener, budu jej muset donést do nějakého kopicentra, jen nevím, jestli
mají tak veliké skenery, je to skoro A2, to by snad mít mohli.

     Je otázkou, kolik bylo 250 Rublů v té době pro občana Sovětského
svazu, co za to dokázal koupit a kolik procent jeho výplaty to bylo. U
nás to bylo 2500 Kčs, což byla velmi slušná výplata. Pokud si tedy dobře
vzpomínám na bájná vyprávění starců ;-)

Saša Svobodová