Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Sobota Březen 2 10:13:17 CET 2013

Zajimavy preklad vypadne, pokud predlozite prekladacum pouze slovo
РАДИОЛЮБИТЕЛЯ .
Googl to prelozi jako SUNKA a Bing RADIO VENTILATOR

-----Původní zpráva-----
From: AZe
Sent: Saturday, March 02, 2013 7:49 AM
To: HW-news
Subject: Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR

Nějaký takový jednoduchý přístroj tady u nás chyběl. I když cena 250 rublů
není na tehdejší dobu malá.
Jinak, významy těch textů jsou:
...pro radioamatéra SURA"
"Zakazuje se připojovat přístroj do sítě se sundanými kryty"
"Pozor! Vysoké napětí!".
Význam je stejný. To jen pro pořádek, vzpomínka na "odbornou" ruštinu :)
aze