VMP, loď v CR

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 24 19:18:18 CEST 2013

Dne 24.6.2013 19:09, Petr Labaj napsal(a):
> Doporucuji si udelat kapitanske zkousky v tom Chorvatsku.
> Toto opravneni ma mezinarodni platnost.

Tak to možná nějaké  starší zkoušky -  v současné době lze v Chorvatsku
udělat pouze "moře" s tím, že to pro vnitrozemí ( České vody ) neplatí.
Prý je to ale može bez omezení od břehu , lze tedy ( s příslušným
plavidlem ) jet třeba z Chorvatska do Itálie.

To s českým VMP neplatí, tam prý je moře  maximálně 0,75 míle od
pevniny....  :-(   Ale to české VMP je dnes určitě časově neomezené...
to mám zjištěné.
Navíc od příštího roku připravují nějaké "lodní autoškoly" s nutnou
dlouhou praxí za jiné ( tučnější) peníze. Ale to může být loby těch kdo
kapitánské zkoušky v CZ dělají...

Spíš mě zajímá nutnost papírů na motorový pohon lodě v Chorvatsku.