OT : VMP, loď v CR

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 24 18:18:25 CEST 2013

Předem se omlouvám za totální OT, ale jsou tu "loďaři" a určitě mají
přehled.
Z jedné diskuse jsem zjistil, že v Chorvatsku už musí být papíry na loď,
byť je tam jen elektomotor co by pohon.
Nějaká novinka snad platná už minulý rok ( kdy jsem tam tedy už jezdil "
na černo" )
Má o tom někdo nějaké informace? Na vebu píší , že do 3 m délky a 5HP
motoru být nic nemusí ( ani TP )
Další dotaz se týká VMP - dělal někdo kurz, dá se to zvládnout?
Poslední věc je motor..... k člunu BUSH 300 bych rád nějaký závěsný
dvoutakt do 5HP jako náhrada za ten elektomotor - Minn Kota Endura 40
Přeci jen na moře bude spalovák lepší , i když to courání v tichu má
taky své kouzlo.

Co koupit? Nějaké doporučení? 4-takt nechci ( olejová náplň, převoz ) a
dvoutakty nějak zmizely z trhu. Jaký koupit starší?
Děkuji za případné soukromé informace.....