Cerpadlo - vodarna necerpa

Bronislav Marek marekb na hantec.cz
Pátek Červen 21 10:07:12 CEST 2013

bez tlakové nádoby je to jednodušší - protože tam není v cestě zpětná
klapka. Takže čerpadlo zalejte včetně sací roury. Nemusíte na to být dva,
sání jde zalít v podstatě až do stavu kdy se voda v sání "houpe" a vidíte
jak vám vytéká z nalívacího otvoru. Pak otvor zašroubujete a zapnete
čerpadlo a musí to čerpat.  Pokud tedy není vadná klapka v koši, nebo např
studna zaplavená bahnem.