Cerpadlo - vodarna necerpa

Pátek Červen 21 09:58:41 CEST 2013

Že nesmí běžet nasucho vím, nechal jsem to vždycky jen pár sekund.

Možná jsem nalil málo vody.

Směr otáčení bude správný, s kabelem jsem nic nedělal a den předem to
čerpalo. (Je tam 3f motor.)

Kontrola vody ve studni pohledem nebude tak jednoduchá, jsou tam dvě
betonové půlkulaté desky a na tom leží to čerpadlo, ale jak jsem řek,
na 99% voda ve studni je. Je to tři týdny, co jsme tu měli menší
záplavy, naši teda na zahradě vodu neměli, ale sousedi jo a ještě asi
týden čerpali vodu ze sklepa, protože se jim tam pořád dostávala i
když už řeka ustoupila. Zem byla nacucaná vodou. Že by teď najednou
klesla spodní voda, aby to nečerpalo, to mi přijde fakt
nepravděpodobné.

Tlaková nádoba není.

Vyndávat koš, to už je poslední možnost, do toho se mi fakt nechce,
nebude to zrovna jednoduchý, navíc je dost vedro a s něčím takovým se
dřít je o infarkt.

P.K.