oprava pracky

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Červen 22 04:47:09 CEST 2013

Jedna možnost je, přidat tam Jar, nebo něco jiného, podobného. Pěna nakonec
vyplní celý buben a dosáhne všude. Pozor, poleze ven i všemi otvory:-)

Někdy taky pomůže dopustit poněkud víc vody, např. hadicí přes přihrádky pro
prášek.

Pak je tu ještě drastická varianta: Pustit nějaký krátký program, při něm
nechat napustit tak, aby buben byl jen trochu omočen (tohle ale ne každá
pračka umí) a vypouštěcí hadici zavést zpět do přihrádky pro prášek. Při
odstřeďování buben dokonale ostříká celý vnitřní povrch vany. Ale nevím, zda
to každá pračka přežije:-)

PH

From: "DeeJay" <deejay na email.cz>
- nechal jsem tam 2x na 90°c projet sodu, ale moc to nepomohlo.
Teď když už to mám venku do toho naliju ocet a postavím to postupně na
všechny strany, v čerpadle a v hadici bylo docela dost vodního kamene a drží
se tam jako howno košile, jsem zvědav zda ten ocet pomůže.
Jinak jsem chtěl vydělat topné tělísko, ale nepovedlo se mi to - vypadá
to,že drží v gumě stahované z obou stran šroubem a chová se to jako kabelová
vývodka (ješte je v tom nastrčené teplotní čidlo) a tak jsem byl rád, že sem
to dostal nazpět.
No jsem zvědavý, kudy to po složení poteče :-(
Mám podezření, že zasmrádnutí nastalo po praní mýdlovým slizem, dost to
napěnilo a zůstalo to asi i tam kam se voda v bubnu běžně nedostává -
manželce to nesmím přiznat, byla ke slizu dost skeptická až do doby kdy
vyprala mladýmu flekatý tepláky ...