oprava pracky

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Červen 22 03:26:18 CEST 2013

Zasmrádávání je dílem zelených, protože se pere v minimu vody, nikoli toho
vašeho slizu. My perem v normálních práškách a občas je to fakt jak kdyby
tam bylo ho*no. Smradutvorné bacilky se nashromáždí a občas prostě upadnou a
zasmradí pračku a někdy to schytá i prádlo.

----- Původní zpráva -----
Od: "DeeJay" <deejay na email.cz>

- nechal jsem tam 2x na 90°c projet sodu, ale moc to nepomohlo.
Teď když už to mám venku do toho naliju ocet a postavím to postupně na
všechny strany, v čerpadle a v hadici bylo docela dost vodního kamene a drží
se tam jako howno košile, jsem zvědav zda ten ocet pomůže.
Jinak jsem chtěl vydělat topné tělísko, ale nepovedlo se mi to - vypadá
to,že drží v gumě stahované z obou stran šroubem a chová se to jako kabelová
vývodka (ješte je v tom nastrčené teplotní čidlo) a tak jsem byl rád, že sem
to dostal nazpět.
No jsem zvědavý, kudy to po složení poteče :-(
Mám podezření, že zasmrádnutí nastalo po praní mýdlovým slizem, dost to
napěnilo a zůstalo to asi i tam kam se voda v bubnu běžně nedostává -
manželce to nesmím přiznat, byla ke slizu dost skeptická až do doby kdy
vyprala mladýmu flekatý tepláky ...

tož tak

DJ