Pojistka Oxystop - princip a funkce

Pátek Červen 21 22:30:54 CEST 2013

Dobrý večer,

	není to ono, protože to topidlo, o které jde, nemá odtah do komínu, ale
přímo do prostoru, kde se nachází. Je to vlastně klasický teplomet, jen
doplněný touto pojistkou proti nebezpečí v uzavřeném prostoru. Tam by se
sice nemělo používat, ale používá se.

	Náš kotel má spalinový termostat také, patří to do bezpečnostního
systému kotle, ale funguje to jen když je napojený kotel, pokud jej
odpojím a spaliny půjdou rovnou do prostoru, tak ty tento termostat
neměl kotel odstavit. Možná jej chytí jiný, je jich tam několik a plynu
se bojím, ačkoli tu jsou už dva spotřebiče a v dohledné době ještě
nějaké přibudou. V této oblasti ale vynalézat moc nebudu.

	Saša Svobodová