OT: Hlídací kamera.

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Červen 21 09:17:21 CEST 2013

Dobrý den,

Do jednoho objektu nám neustále lezou zloději a tak jsem dostal za úkol koupit bezpečnostní kameru která by ho odchytla. Bohužel toho o kamerách moc nevím a nerad bych koupil nějaký nesmysl. Proto se na obracím o radu na zkušenější lidi.

Požadované parametry:
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
Hlídaný prostor je asi do 10ti metrů od kamery, kamera musí fungovat i v noci. Kamera bude napájená ze sítě.
Kamera musí ukládat data na paměťovou kartu. Nejlépe s detekcí pohybu aby se ukládalo video jen když se něco děje.
Doba záznamu my měla být nejméně 1 týden a po vyčerpání kapacity kartičky by se měla nejstarší data přepisovat.
Do obrazu by se měl zapisovat datum a čas.
Dostatečně kvalitní obraz aby bylo poznat o koho jde. (to by mělo být samozžejmé ale viděl jsem i docela drahé kamerové systémy kde nepoznáte zda je to chlapeček nebo holčička natož aby byl rozpoznatelný obličej...)
Kamera bude umístěna ve vnitřním prostoru.
Cena uvažované kamery by neměla přesáhnout cca 5000kč bez DPH.

V prostoru kde bude kamera umístěná není PC síť a nepožadujeme zasílání alarmu. Kolem kamery často bude legální pohyb, takže není jak rozpoznat kdy odeslat alarm. Proto postačí ten záznam videa.

Doufám, že mé představy nejsou nereálné. Na internetu jsem viděl kamery s podobnými vlastnostmi kolem 2500kč, ale nemám zkušenosti abych z nich vybral něco rozumného.

Děkuji,

	Martin.