RE: Hlídací kamera.

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Červen 21 11:58:29 CEST 2013

Řekl bych, že kamera v požadovaných parametrech bude stát dvoj až
trojnásobek požadované maximální ceny. Obecně úplně špatný kamery nejsou
AirLive, ale i tam je třeba počítat s dvojnásobnou cenou. Zmiňované Axis
vyjdou spíš na troj až čtyřnásobek...

PS: Pokud se jedná o veřejné prostory, je třeba nahlásit na ÚOOÚ, jinak
hrozí vysoká pokuta.