Re: OT: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj

JDrozd jirkonf na seznam.cz
Úterý Červen 18 22:12:45 CEST 2013

Zdravim,
bohuzel moje zkusenosti a praxe co se tyce motoru jsou temer nulove a nerad bych zrovna tenhle pekny kousek zku*vil pokusnicenim, proto se shanim po dokumentaci a svicce, ktera tam pujde.

JDrozd