[RETRO] Rekonstrukce programového modulu TI-58/59

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Čtvrtek Červen 13 18:31:28 CEST 2013

Zajímavý nápad na dlouhé zimní večery. Tak mě napadlo, že se mi bude
někde asi ještě TI-59 válet. A skutečně jsem jí našel. Jen jsou
samosebou v nebi akumulátory. Možná jí ještě rozchodím...
Ten modul má plošný spoj o velikosti 1/2" x 1/2". Nic moc. Ale skutečná
velikost by mohla být až 17x21 mm (se zoubkem), on ten modul je na
dnešní poměry docela bumblíček. A na to už by se mohlo něco vejít. ARM v
QFN32 má asi 5x5mm a dá se doma zapájet. Dělají se i BGA se 20 vývody v
pouzdře 2x2 mm, ale to už by bylo asi moc prťavé. Dál bude muset být
stabilizátor 3.3V a nějaké převodníky úrovně. Možná by šla nějak využít
SPI periférie. Nebo třeba Atmel dělá nějaké procesory s programovatelnou
logikou. Ale s tím zkušenosti nemám, nakonec když to dělá jeden, přidá
se i druhý, takže předpokládám, že něco by dalo najít. Ale zase se
obávám, že takový speciál půjde těžko sehnat, nehledě na cenu.
Ty ARMy jsou už docela svižné, možná by to šlo řešit i tak jak to
popisujete.

Mrazík