[RETRO] Rekonstrukce programového modulu TI-58/59

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Červen 13 12:55:41 CEST 2013

Zdravim,
  ale ano, mam... Mikroinstrukce jsou popsany v US patentu US4153937, ktery
lze stahnout. Je tam i vypis ROM, bez ktereho to nerozjedete, ale ten je (mozna
zamerne) okopirovan do patentu tak, ze nektere instrukce nelze precist.
Krome toho jsou tam i detailne popsany ruzne hardwarove komponenty.
  Rozhodne to je nejpodrobnejsi popis techto kalkulatoru, jaky lze dnes
sehnat...
  Zdravi Pavel