SPI-dlzka zbernice.

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Červen 13 14:30:39 CEST 2013

Ahoj,

tvoje dve posledne vety su naozaj vystizne...

Ja osobne by som to riesil v prvom kroku budicmi typu HC245 a HC14, dal tam
seriove odpory ku budicom HC245 aj na zakonceni HC14, pouzil kabel s
minimalnou kapacitou - teda nejaky telekomunikacny a hral sa s topologiou a
osciloskopom, pokial by boli hrany na SCLK a datach pekne zaoblene, ziadne
zakmity. Samozrejme treba pouzit scop s co najvacsou sirkou pasma, takze
350M-500MHz by kolega na skole mohol niekde zohnat. Hodnotu tych odporov
nechajte radsej vacsiu, ale zase nie prilis, aby Vam neorezali hrany
signalov moc a nebol problem so vstupmi HC14. Da sa to pekne odsimulovat v
SPICE, ale praktickejsie je zobrat par odporov a letovacku a urobit to
priamo v aplikacii.

A.

Dňa 13. júna 2013 10:55, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):