Dělení 16b:8b na x51

Úterý Červen 4 10:08:55 CEST 2013

Jednou jsem to u nejakeho prekladace zkoumal a instrukci DIV
nepouzival... Kdyz jsem nad tim premyslel, asi to neni efektivni -
instrukce trva dlouho a musi se pouzit vicekrat, v tomto pripade je to
na 8 cyklu posuvu a odcitani...
Deleni 8b cislem je jeste asi predstavitelne (ale asi by se to muselo
brat po 4 bitech aby se delenec slozeny z dalsich bitu a zbytku vesel do
8b, cili na 4x) ale deleni 16b/16b uz me nejak nenapada, jak s pouzitim
instrukce DIV rozumne udelat.