Dělení 16b:8b na x51

Úterý Červen 4 10:04:22 CEST 2013

co takhle napsat si v céčku dělení 16 bitového 16 bitovým, kouknout do
.lst jak to tam dělá a pokusit se to v tom asm zjednodušit? Předpokládám
že základem toho dělení bude DIV AB pro horní bajt, zbytek se přičte ke
spodnímu a zase DIV AB. Mám to na druhém počítači, kdyby bylo nejhůř tak
ho pustím :-)
Anděl