Re: rozpadlá přípojková skříň

Pondělí Červen 3 22:49:24 CEST 2013

Ano, je to jinymi slovy to co jsem psal ja, ale ono ani tak neni
rozhodujici co je tam fyzicky ,ale jak je to vedeno v databazi rozvodaku :-)
Pokud je to vedeno jako Pripojkova skrín tedy pixla na pojistky je to
jejich, pokud jako Elektormerova skrin je to vase. Pokud to maji vedene
jako Elektomerovou a vy namitnete ze tam elektomer neni skonci to nejspise
tak, ze vas budou tlacit do vysunuti elektomeru ven. Kdyz to bude
Pripojkova nejspsie to opravi, ale take muzetr narazit na vykuka, ktery z
toho bude chtit udelat Elektomerovou sktin a hodit to na vas.
V cem je elektomer venku horsi?
- typicky ceske zakonodarstvi, vy jako majitel odberneho mista rucite za
plombu na elektomeru a zaroven si venkovni elektomerovou skrin nesmite
legalne opatrit zamkem. Kdy vam kdokoli urve plombu muze vam "cez"
nauctovat cokoliv za cerny odber :-)
- elektormery jsou kalibrovany na +25C a kupodivu moderni digitaly jsou
delany tak, aby jak v mrazu tak ve vedru ujizdeli vzdy ve vas neprospech,
jaka nahoda.

M.