Vikend - Hraci kostka s modernimi soucastkami

Neděle Červen 2 12:05:02 CEST 2013

A nebylo by pro deti nejlepsi to udelat uplne transparentne? Cili citac
0-5, nejlepe synchronni, nejaky prevodnik bin->1 z 6 (da se pouzit i pro
zkraceni cyklu citace) a pak diodova logika (nebo nejaka OR, AND hradla)
pro LED? Preferoval bych jednoduchost a prehlednost, proste vystup 2
rozsviti pres AND D1, D3 a D5 jako cislo 3 atd.