Vikend - Hraci kostka s modernimi soucastkami

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Červen 2 11:58:49 CEST 2013

 2.6.2013, 11:55:31

Hledaje uplne neco jineho, na jednu kostku jsem narazil.
Aniz bych ji podrobne zkoumal, nahrazenim tranzistoru a nekterych diod
hradly, by snad sla vytvorit varianta, majici jeste o nejakou tu souc.
mene nez vas navrh.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz