Asynchronni logika -- simulace/analyza (konkretne: hranovy R-S klopny obvod); postesk a prozatimni vysledky

Marek Peca marek na duch.cz
Sobota Červen 1 12:14:51 CEST 2013

> Kdybychom nechteli pracovat na frekvenci vyssi, nez kolik zvlada nejrychlejsi
> synchronni logika dane architektury (tj. jedine 3-hradlo mezi Q a D hranovych
> D-k.o.), pak bych vam mozna dal za pravdu. No a vlastne by byl pro synch.
> logiku potreba hodinovy signal, ktery zminenym asynchronismem potrebujeme
> teprv vyrobit.

Zapomnel jsem rict, ze tech potizi se sync by tam bylo jeste vic -- napr.
resynchronizace "nahodileho" signalu na vstupu sync FSM by zanasela do
systemu metastabilitu patrne kazdych par milisekund, coz opet s ohledem na
aplikaci neni pripustne. A cele by to bylo zpomalene tak, ze by se asi
pointa pocinani vytratila.

Pokud to bude neco rozumneho delat, rad se zde podelim o vysledky.

ZdraviM.P.