Asynchronni logika -- simulace/analyza (konkretne: hranovy R-S klopny obvod); postesk a prozatimni vysledky

Marek Peca marek na duch.cz
Sobota Červen 1 12:08:09 CEST 2013

Diky za odpoved,

> Čistě ze zvědavosti jsem si překreslil to první schéma do ISE a zkusil
> odsimulovat post-route v ISimu a normálně to projde. I nějaké to zpoždění tam
> naměřím. Pokud chcete tak, mohu poslat projekt.

To prvni mi zatim fungovalo uplne ve vsem hned, coz jsem taky psal.
Verim, ze i ty dalsi budou v GHDL/ModelSimu fungovat za _nejakych
okolnosti_. Mne to z postroutu z Actelovskeho Designeru proste delalo dost
podivne veci, vetsinu casu undef. Kdyby to byl 100% casu undef, tak me to
bude udivovat min ;-)

> Dále čistě ze zvědavosti bych se rád zeptal, v jaké aplikaci najde takováto
> asynch. logika uplatnění (v FPGA), protože prostě nevěřím, že nelze použít
> synch. FSM.

Kdybychom nechteli pracovat na frekvenci vyssi, nez kolik zvlada
nejrychlejsi synchronni logika dane architektury (tj. jedine 3-hradlo mezi
Q a D hranovych D-k.o.), pak bych vam mozna dal za pravdu. No a vlastne by
byl pro synch. logiku potreba hodinovy signal, ktery zminenym
asynchronismem potrebujeme teprv vyrobit.

Ale opravdu netvrdim, ze by me jakkoli tesilo cpat async kamkoli, kde to
sync zvlada, to mi verte.

ZdraviM.P.