WLCSP16 puzdro, layout dosky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červenec 30 10:54:49 CEST 2013

To je priamo cip, na ktorom je relativne hruba pasivacna vrstva a cez
otvory v nej su "namontovane" gulicky. Je to urcene do mobilov a podobnych
neuzitocnych hraciek, kde ide o kazdy milimeter kubicky a hromadna vyroba
dovoluje aj technologie, ktore by boli v malych objemoch pridraha.

Alternativa k tahaniu spojov medzi gulickami su blind via do medzivrstiev v
tom 28-vrstvovom plosaku, ktory nepochybne pre takuto hracku pouzijes...
;-)

wek