WLCSP16 puzdro, layout dosky

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Červenec 30 09:25:36 CEST 2013

Priatelia,

zrak mi zavadil o LPC1104 v WLCSP16 puzdre - datasheet je tu
http://www.nxp.com/documents/data_sheet/LPC1102_1104.pdf

Datasheet vravi, ze je to nejaky kamarat BGA puzdra, 16 ball-ov, jeden
ball ma priemer typicky 0,32mm, ich raster je 0,5mm. Je zrejme, ze
niekde bude treba s spojmi vyliezt pomedzi pady. Ak by som na plosnom
spoji nechal 0,32mm na pad, zostane mi vzialenost od susedneho padu
0,18mm, teda mam priestor na 0,06mm spoj a medzeru, co je sirka spoja
asi 2,3mil.
Vyrobcovia bezne ponukaju sirku spoja/mezery 6mil, niekedy menej, ale
2mil je uz pomerne nebezna a zrejme aj draha vec.

Urobil som vo svojich odhadoch chybu, alebo je to puzdro ozaj trochu
tazko pouzitelne?