Re: OT: čistič registrů pro WXP

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pátek Červenec 26 21:55:17 CEST 2013

Dlouho pouzivam CCleaner. Umi cistit registry, odinstalovat programy, upravit programy po spusteni a dalsi veci. A nevzpomenu si, ze by mi neco pokazil. Free verzi stahnete zde:
http://www.piriform.com/ccleaner/download

Vladimir

From: Jirka MWW
Sent: Friday, July 26, 2013 9:03 PM
To: HW konference
Subject: OT: čistič registrů pro WXP

Dobrý večer,

není to sice HW, ale předpokládám, že bych tady mohl dostat smysluplnou odpověď.

Chci posunout v rodině starší notebook s WXP. Odinstaloval jsem všechny moje "bastlířské " programy , udělal defragmentaci disku a ještě bych chtěl pročistit registry. Vím, že na netu

se toho vyskytuje spousta, ale to mě právě děsí. Nerad bych na to pustil něco, co mi tam zanese nějaký malware nebo tak. Poraďte mi prosím něco jednoduchého pro BFU, co bych na to pustil.

V životě jsem nic takového nepoužil, ale v tomto případě se mi nechce ty XP přeinstalovávat. Jsou

upgradované a je tam pár programů, které bych tam chtěl nechat.

Předem díky

--
Zdravi
Jirka OK1MWW