OT: čistič registrů pro WXP

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pátek Červenec 26 21:03:06 CEST 2013

Dobrý večer,
není to sice HW, ale předpokládám, že bych tady mohl dostat smysluplnou
odpověď.
Chci posunout v rodině starší notebook s WXP. Odinstaloval jsem všechny
moje "bastlířské " programy , udělal defragmentaci disku a ještě bych chtěl
pročistit registry. Vím, že na netu
se toho vyskytuje spousta, ale to mě právě děsí. Nerad bych na to pustil
něco, co mi tam zanese nějaký malware nebo tak. Poraďte mi prosím něco
jednoduchého pro BFU, co bych na to pustil.
V životě jsem nic takového nepoužil, ale v tomto případě se mi nechce ty XP
přeinstalovávat. Jsou
upgradované a je tam pár programů, které bych tam chtěl nechat.
Předem díky

--
Zdravi
Jirka OK1MWW