digi barometr s analogovym zobrazovanim

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červenec 22 15:26:13 CEST 2013

K tem BMP085 - velmi pekne na pohled, mozna ze v barometru by to chodit
mohlo, ale hral jsem si tu s nimi a jednak maji pomerne vysoky vlastni sum,
druhak ta citlivost taky neni uplne stoprocentni (ne ze by to nechodilo, ono
to funguje, ale treba pri mereni vysky jsopu "chlupy" ze sumu i pri nejakem
prumerovani s prehledem do jednoho metru).

Docela mne uchvatilo neco jineho - MS5611, konkretne mam zatim objednane dve
desticky
http://www.goodluckbuy.com/ms5611-01ba03-ms5611-pressure-meter-altimeter-module-high-precision.html,
podle RC modelaru (tedy i podle datasheetu) je to cidlo "malicko" lepsi.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, July 22, 2013 3:18 PM
Subject: Re: digi barometr s analogovym zobrazovanim

tak ja v pustine nikdy nebudu...a koneckoncu ten tlak ani na nic vedet
nepotrebuju k tomu abych provozoval lod.

Jak rikam ono to stejne nema smysl merit absolutne na necem co se
pohybuje - staci abych se svezl v Ceskem Vrbne komorou a melo by to
skocit o 0.5hPa

defakto se to stejne pouziva tak, ze si nastavite volnou raficku proti
te na barometru a kdyz se za par hodin prijdete kouknout a vidite ze to
slezlo o 5hPa tak ze se zrejme pocasi zkazi nebo prijde bourka

jinak koukam na boschacka cidla BMP085 - velmi pekna zalezitost...

P.S. ja budu mit veskere udaje (vcetne meteo) na sdruzenem displeji na
palubce - tam se budou vycitat veskere moduly po RS485 co budou
rozhazene po lodi - od palivomeru, po ovladani svetel, energobilance az
treba po ty meteoudaje.

Radek Vicek

Dne 22.7.2013 15:05, Petr Simek napsal(a):
> No myslem jsem prave na problem kdyz budete nekde v pustine kde nemate
> srovnani pro serizeni a budete tam menit baterky protoze ty stare se
> vybily a zdechlo to. Asi by nebyl problem v procesoru ukladat posledni
> namerenou hodnotu (nez to podpetovy obvod vypnul), ale jak ji po vymene
> baterii zobrazit, kdyz procesor nevi kam ma najet motorem.

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.