digi barometr s analogovym zobrazovanim

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červenec 22 15:18:27 CEST 2013

tak ja v pustine nikdy nebudu...a koneckoncu ten tlak ani na nic vedet
nepotrebuju k tomu abych provozoval lod.

Jak rikam ono to stejne nema smysl merit absolutne na necem co se
pohybuje - staci abych se svezl v Ceskem Vrbne komorou a melo by to
skocit o 0.5hPa

defakto se to stejne pouziva tak, ze si nastavite volnou raficku proti
te na barometru a kdyz se za par hodin prijdete kouknout a vidite ze to
slezlo o 5hPa tak ze se zrejme pocasi zkazi nebo prijde bourka

jinak koukam na boschacka cidla BMP085 - velmi pekna zalezitost...

P.S. ja budu mit veskere udaje (vcetne meteo) na sdruzenem displeji na
palubce - tam se budou vycitat veskere moduly po RS485 co budou
rozhazene po lodi - od palivomeru, po ovladani svetel, energobilance az
treba po ty meteoudaje.

Radek Vicek