(OT) Podivný ventil pro venkovní kohout

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Středa Červenec 17 12:54:42 CEST 2013

A není to jen ventilek na přisávání vzduchu při vypouštění.
Mám tam jen plastovou čepičku s malou dírkou. Vodu vypouštím
tak, že zavřu ten hlavní kohout a otevřu kohout na zahradě
a potom povolím čepičku, a přes tu se přisává vzduch a voda
z trubky vyteče. Nikdy jsem nebyl pocákanej, tedy až letos
na jaře když jsem pouštěl vodu. Zapoměl čepičku dotáhnout.:-)

HUDA