Brake board STM32F0

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Červenec 17 12:27:32 CEST 2013

Koukal jsem na e-bay a nic takového tam není (mimo Discovery). Přitom procesor stojí u TME padesát korun. Přemýšlel jsem, že bych si udělal universální PCB. Je otázkou zda má cenu vymýšlet něco "komplikovaného" (třeba připrava na DA/AD předovník, nebo tam zabudovat jednoduchý zdroj 3V3 atd.) nebo jenom udělat běžný pinout, protože pokud má jedna noha x funkcí...? Jasně na testování a možná i na konstrukci mohu použít celkem levný Discovery, ale to taky nelze všude když jsou třeba kladeny požadavky na rozměry. Jde mi o to, že bych si chtěl udělat pár konstrukcí které mám v hlavě a teď řeším jak si to do budoucna co nejvíce zjednodušit (např. něco jako mini Arduino). Nějaké tipy z praxe?

Děkuji, MG