Bezpecna vzdalenost - vedeni 22Kv

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Červenec 11 13:00:06 CEST 2013

Vyuziji situace, kdy je clovek potrebuje a pritlaci ho ke zdi. To neni od
rozvodaku nic noveho ani prekvapiveho. Po zkusenostech s E.ONem bych nepovolil
energetikum na svem pozemku vubec nic. Pokud chteji stavet novou stavbu, pak vas
souhlas potrebuji a nesmeji timto souhlasme podminovat vybudovani pripojky.
Jinak je to na stiznost na ERU.

U nas pripravovali dalkovy plynovod, o dve vsi dal jim vlastnici pozemku
nepovolili ulozeni potrubi a 30km stavba tim skoncila.

Standa