Bezpecna vzdalenost - vedeni 22Kv

Čtvrtek Červenec 11 12:05:14 CEST 2013

Oni říkají že "ve veřejném zájmu" můžou všechno, že zákon je na jejich
straně. Ale nakonec poslední úsek toho vedení aspoň udělali izolovaným
drátem, to už má ochranný prostor jen 2m a na pozemek mi to přesahuje
ani né o metr. Tak už jsem to dál neřešil. Jednání s nima byo dost
nepříjemné. Ze začátku mi chtěli dát podepsat papír že souhlasím se
vznikem nového pásma VN, byla to větička vsunutá do textu o budování
přípojky.
http://vaelektronik.cz/dum/original/formular.html Výkres neexistoval, to
až po urgenci. Člověk si na ně musí dávat pozor.

Anděl