Domovy zvoncek

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Středa Červenec 3 10:08:50 CEST 2013

Tohle by Vám mohlo pomoct.
http://www.teslastropkov.cz/navody/DT93_VERZES.PDF

(mimochodem 2. odkaz na dotaz "domaci telefon schema", když pominu
placené odkazy nahoře)

Pravděpodobnost že je kabeláž porušená někde uprostřed je poměrně malá,
hledejte tam kde se drátama manipuluje nebo vedou přes svorkovnici.
Pokud by se podařilo najít průběžné svorkovnice, tak nejdřív všechny
dotáhnout a pokud to nepomůže tak hledat metodou půlení intervalu.

Tomáš