Domovy zvoncek

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Červenec 3 09:42:29 CEST 2013

No potreboval by som aspon trosku viac informacii
Su telefony zapojene do serie a ktorykolvek z nich
ak ma zly kontakt sposobuje chrastenie?
Skor nez sa pustim do analyzy, potreboval by som aspon nastrel
ako taky domovy telefon funguje.
Nejaki technici uz to opravovat boli a rezult bol,
ze jedine vymenit cele za 1000euri co sa mi vidi zbytocne
u tak banalnej zavady. Ak je problem niekde v kabelazi tak to vymena
aparatu aj tak nevyriesi

j.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Wednesday, July 03, 2013 9:23 AM
To: HW-news
Subject: Re: Domovy zvoncek

Zjistit kdo si maloval byt v době kdy se závada vyskytla.
Jinak projít všechny telefony v baráku, rozebrat a zkontrolovat :-((

Tomáš

Ahoj,

V bytovke nam pravidelne chrasti domovy telefon.
Je to taky sivy plechovy akoby modularny system
znacne stary (vek neviem zistit) s napisom TESLA
Predpokladam ze chrasti niektory z pripojenych telefonov.
Nemate niekto schemu, pripadne tip na co sa zamerat
a tuto zavadu opravit?

Dakujem za napady

j.