OT Daruji ledničku

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Červenec 2 12:06:26 CEST 2013

Je to dvoukompresorový Vestfrost (přesný typ můžu doma napsat), výška cca
180cm, krásně tichá, ve své době (90. léta) stála přes dvacet. Jediná vada,
odešel termostat v ledničce, už jsem koupil jinou, ale pořád nějak nemám čas
to rozdělat a opravit. Případně se dá použít jako mražák (čtyři šuflata)
nebo vykuchat kompresory. Mně v bytě zavazí, tak si říkám, že by se někomu
mohla ještě hodit. K vyzvednutí v Brně, po domluvě můžu vzít rudl a pomoct
naložit a v rozumným okolí i vyložit. Bohužel nemám auto vhodný na přepravu
ledničky, to by si musel zajistit případný zájemce.
Pokud byste někdo měl zájem, dejte mi prosím soukromě vědět a nějak se
domluvíme...

T.K.