Re: OT Vysoušeč

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červenec 2 11:44:11 CEST 2013

 2.7.2013, 11:32:03

Najit a odstranit pricimu !!!
1) pricina zadna neni, jde o prirozeny stav -> hodne bych zvazoval,
jestli to menit
2) prunik vnejsi vody do sklepa, napr. porusena hydroizolace, uniky z
vodovodniho potrubi, nefunkcni drenazni system atd.
3) spatne vetrani

odvlhcovac- pouze jednorazove, pri trvalem provozu, pro vetsinu
beznych lidi financne neunosne
prirozene vetrani-vetsinou funguje, ne vzdy je dost dobre mozne jej
realizovat, v extremnim pripade muze stav i zhorsit
rizene vetrani-venku i do sklepa dat cidla vlhkosti a teploty a vetrak
poustet jen kdyz to ma smysl, tj,. absolutni vlhkost vnejsiho vzduchu
je mensi nez vnitrniho.
Vedlejsim prinosem tohoto reseni, je flame jaky MCU pro rizeni
vetraku.     :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz