proudovy chranic

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 31 15:51:00 CET 2013

Transformační poměr proudů je opačný k poměru napětí. Nutno zvýšit počty
závitů primárů.

PH

From: "pm" <konference na komfi.cz>
vsechno tomu nasvedcuje ze diody pouze omezuji  spicky

pro zvyseni citlivosti jsem se pokusil udelat navic jeden zavit dratu (
na obrazku cervene )
http://lanskroun.komfi.cz/download/chranic.JPG
ale misto toho aby zacal chranic reagovat drive reaguje pozdeji  (
puvodne na 25mA nyni na 30mA )
mene jak jeden zavit neudelam

proc se takto chova ?  mam sanci se dostat pod 20mA ?