Vyhrivaci podkryvka oprava?

AZe aze na seznam.cz
Středa Leden 30 10:05:42 CET 2013

Není ten bakelitový spínač taková placatá skoro kulatá žába s páčkou ve
škvíře z boku? Odhadem tl. cca 20mm a průměr kolem 60-70?
Tahle moderní má ale mimo jiná pozitiva tři "zvláště energeticky úsporné"
stupně, ukazuje kWh i potmě, časuje, .... jen mi tam chybí slůvka eko a bio.
aze

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 29, 2013 3:51 PM
Subject: Re: Vyhrivaci podkryvka oprava?

Bože to je nářez....

36pinový MCu v posraný vyhřívací dečce.

Mám dodnes podobnou záležitost (i když poněkud menší) s bakelitovým
třístupňovým přepínačem. Funguje x desítek let jak z praku, nebýt
drobného "mravenčení" při zpocení (jo, ta izolace už nebude to pravé
ořechové).

Výjimečně tedy neradím (možná zatím?), ale tohle mi prostě nedalo.

Demence vládne světem.

---
Jirka