Vyhrivaci podkryvka oprava?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Leden 29 17:42:40 CET 2013

Preco narez?

3 strany po 12 pinov !

:)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka
Sent: Tuesday, January 29, 2013 3:52 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Vyhrivaci podkryvka oprava?

Bože to je nářez....

36pinový MCu v posraný vyhřívací dečce.

Mám dodnes podobnou záležitost (i když poněkud menší) s bakelitovým třístupňovým přepínačem. Funguje x desítek let jak z praku, nebýt drobného "mravenčení" při zpocení (jo, ta izolace už nebude to pravé ořechové).

Výjimečně tedy neradím (možná zatím?), ale tohle mi prostě nedalo.

Demence vládne světem.

---
Jirka